Stolt över att vara mamma

Våran dag har varit en lugn dag framför TV:n. Nu tvättar jag iof o har städat men förmiddagen var ändå lugn. Joleene mår väl lite bättre men de är väldigt lite. snorig rinner o hon är fortfarande hängig.
Men lägenheten är ren och tvätten är igång. Adrian har kommit hem från skolan oxå och hade med sej sin första riktiga läxa. Gissa om jag är mega stolt o lyser som en sol. Min älskade pojke har fått en hemläxa såååå roligt =). Han ska få läsa en bok många gånger för oss till på tors nästa vecka, sen ska han få läsa boken för klassen på tors. Gud så spännande, min älskade pojke har blivit så stor. Han är jätte duktig på att läsa oxå, så stolt så över min Adrian.

nä nu måste jag hämta Michelle på dagis. hej så länge






Mammas o pappas sjukling



Adrians läxa :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0