Tuff natt men mysig dag

oj oj vilken natt/dag!
Joleene vaknade runt 10 o bara skrek rakt ut, ville inte sova, inte äta, inte ligga, inte bli tröstad, nä hon ville ingenting o skrek.  hon lugnade ner sej efter 10min och vi fick henne att somna om. men så var de dax igen runt halv 3 på natten. då satte hon igång igen, ingenting dög då heller. Ja hon ville helt enkelt inte somna så jag tror jag satt vaken med henne till 3 ungefär sen somnade hon sittandes för ligga ner vägrade hon.
Lade ner henne när hon hade somnat. Jag tror Joleene hade väldigt ont i magen, hon fick ju i sej smör som inte var mjölkfri o de var då inte så bra kanske :S... men imorse var hon samma gamla glada Joleene igen.

 Vi lämnade Adrian i skolan o michelle på dagis, sen gick vi på en promenad i 30min. vi skulle till öppna men dom öppnade inte förrän 9 så därför den lilla promenaden =). Vi hade jätte trevligt på öppna, efter de så gick jag o tess till cafet blå katten o fikade o pratade lite. De var verkligen jätte trevligt tycker jag o de måste göras om =D.


Började må illa o kände mej yr när vi kom hem, mådde inte alls bra o lägenheten var ju inte direkt ren, men jag orkade verkligen inte städa. Men vem ska göra de om inte jag, så de var bara att sätta igång, som tur var så var de inte så farligt, dessutom har jag tvättstugan på de. Men älsklingen min ska göra middan idag o de är jag så evgit tacksam för. Älskar dej min prins♥.

Nä nu sover joleene en stund o då ska jag passa på att vila på soffan.. hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0