Det går bra nu...

God middag mina vänner. Kycklingen ligger i ugnen så då passar jag på att skriva en rad om våran dag=).

Vi drog iväg till bvc o mätte joleenes huvud. Hennes huvud hade växt 4mm men de är ändå bra. Hennes huvud brukar annars växa 1mm på 1 månad. Ja sköterskan tyckte de var bra i alla fall o de fick mej att le =).
Efter de så gick vi till öppna förskolan o umgicks med andra mammor o barn. De var en hel del där. Michelle fikade lite när vi kom dit o sen gick vi in o lekte lite i stora rummet. Joleene skulle vara överallt samtidigt.

Jag mötte en mamma där som visade sej vara våran nya granne hehehehe, vi skrattade åt de o tyckte de var rätt komiskt, vi kom så bra överens oxå. Kanske kan gå till öppna tillsammans imorgon ;) för imorgon ska man dit igen så klart.

Adrian hade tydligen en dålig dag idag för han var verkligen inte snäll mot mej. Jag blev paff och ledsen för de är inte alls likt honom att bli så arg o förbannad. Men alla har vi dåliga dagar så är de ju.. fast ja...Adrian var verkligen.. mm de går ej att förklara. Men nu är har han lugnat ner sej o leker på sitt rum med Michelle för rummet får han stanna på när man beter sej så.

Snart ska de käkas middag och sen när barnen lagt sej så ska jag krypa ner i sängen med nå gott o titta på Familjen annorlunda och sen en unge i minuten.. älskar förlossningar och små bebisar hahaha kalla mej knäpp men så är de..

nä nu är de middan som ska fixas.. hej svej


hade inte kameran med mej så jag knäppte kort med telefonen









Kommentarer
Postat av: Katrin

ska också kolla på en unge i minuten.. min alex tycker att jag e knäpp men jag tycker det e intressant.. och så är det ju så mysigt sen när bebisen får komma upp på magen och alla e så glada och själv sitter man i soffan med glädjetårar i ögonen hehe. e nog lika knäpp jag i så fall =D

2011-03-07 @ 19:51:31
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0