Vår vår vår !!!

Strålande väder ute!! ojoj rena vårvädret.. vi har +13 grader här hemma, så himla underbart säger jag bara =D...
vårjackor var de när vi kom hem =D. Adrian hade ont i magen imorse när han vaknade, han åt lite frukost o mådde bättre så han fick testa att gå till skolan. 2 timmar senare ringer han mej o säger att han har spytt , ja de var bara att gå ner o möta honom så de blev inge öppna för våran del. Vi har klarat så himla bra från alla dessa sjukdomar o så helt plötsligt så blir han dåligt då. Hur pigg o glad som helst är han i alla fall, inge feber inte sängliggandes utan hur pigg o glad som helst. Vi fikade lite när jag hade hämtat Michelle från dagis. Vi satt på altan på framsidan o njöt av solen o värmen, men 5min senare så går Adrian in o jag hör hur han spyr på toa, ja de var bara för honom att gå in o lägga sej igen då.. o ja jag antar att de är magsjuka som spökar, men jag hoppas inte de är de i alla fall.

Jag däremot har världens huvudvärk o orkar knappt kliva upp ur soffan, lägenheten ser förjävlig ut o någon måste ju städa här hemma, så man får väl proppa i sej alvedon o börja städa här hemma antar jag.

Kommentarer
Postat av: Katrin

unna dej lite vila istället... städa kan du göra sen när du e piggare =)

2011-03-22 @ 16:23:42
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Sara

Evigt städande.... =(

2011-03-22 @ 19:32:05
Postat av: angelica

Hoppas på att de inte är magsjuka kan du ju göra Men självklart är det de :/ Hur gammal är Adrian? Går han själv till och från skolan?

2011-03-22 @ 21:53:16
URL: http://anjoviis.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

Angelica: ja nog är de magsjuka allt =(..

Adrian blir 7år till sommaren. Han går inte hem själv från skolan, däremot går han själv från skolan o jag möter honom vid konsum varje dag, ibland vid ängens förskola..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0