Våren är på väg =D

Hejsan på er! skrev inte så mycket här i morse nej, hade fullt upp med annat då ja sörrö.

Jag o flickorna tog en härlig morgonpromenad med Adrian imorse, följde med honom till skolan gjorde vi, blev en promenad hem oxå så klart. Väl hemma så mös vi framför Barnkanalen en stund innan vi började med fredagsstädningen. Michelle var så himla snäll o hjälpte mej att städa, så duktig hon :P.
Joleene var som en schimpans unge runt mej, så gnällig o snorig o ville inte alls släppa taget. Bar runt på henne o städade samtidigt då. Hon somnade till slut och då passade jag o Michelle på att äta lite lunch. Adrian slutade 12 idag så vi gick ner o mötte honom på vägen. Underbart väder är de ute, så himla skönt att känna att våren sakta men säkert kommer fram.
Jag tog fram barnens cyklar och tänkte att dom skulle få ta årets första cykeltur o de tackade då dom inte nej till. Michelle ville inte ens sluta cykla, hon ville bara vara ute i de härliga vädret. Då passade jag på att hacka bort snö o is på framsidan så de försvinner någon gång, sen rensade vi ur lådan som barnen har sina leksaker i. ja vi hade helt enkelt en lite vårstädning :). Nu sover Joleene igen och Adrian spelar lite på datan. jag ska väl diska undan lite och sen vila en stund på soffan nu när Joleene sover.

När älsklingen kommer hem blir de fredagsmys för hela slanten! ska bli så mysigt så, saknar honom så mycket.

ha en underbar fredag mina vänner!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0