en helt vanlig dag

Har inte varit en sån händelserik dag idag inte. Tog mej en promenix efter att jag hade lämnat barnen, mötte på Tezz o gick vidare till Jeanette. Hennes katt hade fått kattungar så jag var direkt där o tittade. 3 vita med en varsin svart fläck på huvudet, o 2 svarta kattungar fick hon..Jag blev så föälskad i en av dom vita så den är min =D!!
 mötte Adrian som slutade 12 o sen gick vi hem o tog de lugnt. Hämtade Michelle vid halv 2 o sen gick vi vidare till affären o handlade toapapper.. Mötte svärmor på gården när vi kom hem så vi tog en fika medans joleene kröp runt på backen o hade sköj.. Barnen fick våfflor till middag o själv ska man äta kyckling. Karln är nere vid båten han så jag sitter här ensam nu när barnen sover o ja de är ju skönt de =).

Jag kommer att byta blogg inom en snar framtid.. byta till blogspot men ja jag kommer skriva adressen här sedan, medans kommer jag fortsätta skriva här..

ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0