ett snabbt inlägg

Jobb intervjun gick jättebra o jag ska börja som timanställd till att börja med, så får vi se senare  då.. men ja jag ska försöka söka andra jobb oxå så får vi väl se. Teamledaren verka hur jävla gullig o snäll som helst o jag hoppas att mina arbetskamrater oxå är de men de tror jag nog.

Joleene börja dagis på tisdag.. ja dax för en ny inskolning eftersom jag ska börja jobba dårå.. så ja jag hoppas de går bättre den här gången.

Funderar att byta blogg.. ja til blogspot.com istället.. den verkar mycket bättre o verka enklare.. ja jag vet inte än.. dom flesta har den tydligen..Men de lutar åt de hållet.. informerar er då om jag gör de så klart så ni kan följa mej där =)

haha jaaa en snabb uppdatering om vad som har skett under dagen hahaha... Har umgåtts med Tezz o co. idag oxå alltid lika roligt =).. Har städat här hemma o håller nu på att tvätta en jävla massa kläder. får inte sitta ifred heller eftersom Joleene knäpper på tangentbordet så vi får avsluta här.. ha en fortsatt trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Katrin

vad kul.. grattis! vad är det för ställe du ska jobba på dårå?

2011-05-18 @ 19:14:36
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0