Ingen bra dag/älskar mina vänner

Hejsan!

Imorse när jag hade lämnat barnen så var jag inte så glad, inte på topp till att göra nånting alls o ville mesta dels bara gräva ner med någonstans.. men ett par kära vänner fick mej att le o även skratta o må bra via facebook, o de lyste upp en del.. när jag kom in på ICA så mötte jag 2 helt underbara vänner, följde med dom hem o fikade o snacka skit, o jag fick skratta ännu mer o de fick mej att må så bra å de kändes så skönt jag behövde verkligen de idag, speciellt en dag som denna. Pratade även med en nära vän som jag inte har pratat med på över 1år, saknar henne så himla mycket =(... Gick sedan o mötte Adrian, vi skulle knäppa syskonkort.. de blev så himla fint verkligen =D.. längtar tills dom kommer på posten..
Håller på att tvätta, har städat o ska snart laga lite middag..

Jag är så glad att jag har så ärliga,goa, omtänksamma o underbara vänner som verkligen kan få en att må bra. Om ni läser detta så TACK!!!! tack för att ni finns o är mina vänner, jag älskar er♥

som sagt, de är inte en sån bra dag idag.. Känner inte att jag duger till nånting just nu, känner mej värdelös o inte till nå nytta alls..

Hoppas ni andra har haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0