mår lite bättre men inte helt..

Mår en aning bättre nu, men inte allt för bra ännu, nere är jag fortfarande, men har pratat med så många goa vänner på FB o Msn o de har fått mej att må lite bättre, så härlig med goda råd o stöd. Skrattat en aning har man fått göra oxå här på kvällen..

Min älskade somnade på soffan runt 7 tiden o sover än, japp lagt sej för kvällen. Så de är bara jag, datorn, katterna som låter här hemma =D.. ja för en gång skull så är de skönt att vara lite ensam o lyssna på musik, speciellt om man mår dålig som jag gör.. Håller nog på att bli sjuk oxå för de gör ont i halsen.  kanske fixa nå varmt att dricka.. hmm.. ja vi får väl se, sängen lockar oxå lite faktist. näääääää njuta lite mer av tystnade o ensamheten..


ha en bra kväll på er mina älskade vänner o läsare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0