Såååååå glad just nu

ååå jag är så glad, så himla glad just nu =D!!! Jag ringde angående ett jobb på eftermiddan idag o vet ni? jag ska på arbetsintervju på onsdag klockan 11.. ååå jag är så nervös men ändå så jävla glad. Hoppas verkligen jag får de nu. så himla glad så jag ringde mamma, pappa o lillebror för att berätta =D=D=D


Idag var de utvecklingssamtal på Skolan med Adrian. Jag är så himla stolt över min pojke så ojojoj.. han är så himla duktig i skolan o är en jättebra kompis. Ja fröknarna är stolta över honom o tycker han är en kanon kille som är duktig o ambitiös.. ja kan man vara mer stolt över sin stora kille. Han kommer klara sej jättebra i 1:an tror jag. Känns som de var igår som min älskade son föddes o till hösten ska han börja 1:an.. huj de är tufft alltså..

jag i flickorna mötte upp underbara Tezz o Jeanette med barn nere på stan, vi tog en fika inne på Anna på Torget  o sen drog vi vidare till Tezz, Jeanette skulle iväg o jobba dock. Hade trevligt o stannade till eftermiddagen tills de var dax att gå hem o laga middag..

Nu har man kolla på Teen Mom 2 o de var fan ett tufft avsnitt, de gjorde verkligen ont i mej att se de avsnittet alltså.. fick en annan att inse hur bra man hade de som ung förälder..

nä nu får ni ha de så bra






Älskade Adrian som nyfödd.. snart 7år sedan..

Kommentarer
Postat av: Katrin

ja var stolt över grabben din =) han är en duktig och fin kille =)

önskar bara jag kudne få höra lika härliga saker om min på utvecklingssamtalen... men det kanske kommer =)

2011-05-16 @ 21:48:27
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0