saknar mina älsklingar

Mulet väder idag, dystert ju.

Igår kom Pappa/morfar o hämtade Adrian o Michelle.. de var en stressig dag för en annan igår o jag kände mej totalförvirrad hela dagen..Men dom kom iväg med allt som skulle med dit, så när dom hade åkt så gick jag iväg o hämtade BellaBus o sen tog vi en skön promenad i skogen. De var så lugnt o tyst, så himla skönt var de... vi var ute i säkert 2 tim. Efter de så lämnade vi Bella o gick vidare in mot stan för att handla lite o sen mötte vi upp maken o hans barn.. jag var helt slut när vi kom hem så jag satt nästan bara i soffan..blev en tidig kväll igår.

Idag väckte Joleene mej runt 6 tiden.. ingen vill vakna den tiden på en lördag alltså.. Men jag var en envis mamma o låg kvar i sängen fram till halv 8 i alla fall..klev upp o gjorde frukost o sen städade jag här hemma så slipper jag göra de sen.. funderar starkt på att ta en joggingtur i skogen om en stund... behöver avkoppling o njuta av tystnaden en stund. saknar min små älsklingar dock..


ha en bra lördag







Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj, vad du städar jämt!?

2011-05-15 @ 23:37:25
Postat av: Ellen

hehe Ja har man 3 barn o 5 varannan helg så blire att man städar hela tiden.. men när jag skriver städar så menar jag plockar, dammsuger o lägger in disk i diskmaskin...

2011-05-16 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0