snöö????

Är de här ett skämt eller?? Sover jag fortfarande eller vad fan är de här?? Det SNÖAR ute!!! alltså lyssna noga nu, det är den 3maj och den snöar ute okej.. för lite mer än 1 vecka sen så hade vi 22+grader och gick i T-shirt, nu är de 1+grader o SNÖ!!! jag måste verkligen drömma, o de måste vara en jävla mardröm oxå!!! fy fan för snö!!

moder natur, jag är verkligen ledsen för att vi sakta men säkert förstör din vackra värld som du har byggt upp med alla fina växter o djur, den vackra naturen som får oss att nästan gråta.. men snälla döm oss inte så hårt, de straffet du ger oss just nu är grymt o hårt.. vi alla har inte skadat naturen så straffa inte alla, snälla ge oss lite sol  o värme är du go, vi fick ju ändå en väldigt lång o hård vinter..kramar Ellen

Hoppas hon läser detta nu ;)...

Funderar på att gå till öppna idag men jag tvekar eftersom jag inte vill gå ut, annars blir jag nog inne o myser med Joleene o sen städar lite.. hmm..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0