söndag idag va?

Det är söndag o mina älskade barn har äntligen kommit hem igen!! saknat dom så mycket, har varit så tomt utan dom även fast bonusbarnen har varit här.
Igår lärde sej Julia att cykla utan stödhjul. Vi var så stolta över henne här hemma, hon cyklade till affären utan problem. Ja de är lite svårt att börja cykla men hon lyckades galant. hehe ja nog var hennes cykel dum ibland som inte gjort som hon ville men ja som sagt de gick hehe.. Vi drog ner på stan igår o handlade lite o sen gick vi hem o spelade lite Kubb. Sen kollade vi på en film o hade lördagsmys.

Idag var de dock lite tråkigare.. de regnade o var mulet. Jag gick på en pormenix med Veronica o Sara o flickorna i vagnen =), de var mysigt att gå o inte var de kallt heller. Sen har man bara segat här hemma o inte haft så mycket att göra. När barnen kom hem så åkte sambon o Adrian ner till båten medans vi flickor gick en promenad ner till stan o handlade inför middan som jag håller på med nu.

Imorgon är de en ny dag med nya tag. Utecklingssamtal på skolan för Adrian o sen ev. fika med min bästa o kära Tezz, en underbar kvinna. även ut o promenera med min kära BB (BellaBus)..



cyklar för fullt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0