tatueringen klar

Tatueringen är så gott som klar!! satt/låg i 4 tim idag o ja den är riktigt fin nu =)...
Mådde inte så där jättebra när jag kom hem så jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nått. Men jag har saknat barnen jättemycke, så jag pussade en hel del på dom.
De blev att ge barnen middag när vi kom hem o sen somnade jag i våran säng.. vaknade av att Adrian ville ha puss o kramen för han skulle gå o lägga sej, Michelle hade redan somnat. Mina små älsklingar... jag gav dom puss o kramen och sen gick ja o lade mej igen, känner mej som sagt inte så himla pigg idag...

Men men här kommer en bild på tatueringen





inte riktigt klar en som sagt men den är fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0