Tatueringen =)

Jag har verkligen inte mått bra inatt, jag mådde inte så bra igår kväll heller för den delen. Ont i halsen, yr o mådde illa och frös gjorde jag. Sov dåligt eftersom jag frös så hemskt och dessutom mådde jag så dåligt. Men jag har inte spytt så än så länge är de ingen fara..

Idag ska jag in till E-tuna o göra klart min tatuering. Ska bli spännande o se hur den blir i färg =). Min älskade vän ska passa Joleene medans jag är borta, uppskattar hennes hjälp så mycket.

Här på morgonen har jag packat lite saker åt joleene o gjort oss alla iordning för både skolan, dagis o E-tuna ;). Min kära vän kommer om en stund o plockar upp oss..

Så ja jag skriver mer när jag kommer hem igen =).. hej svej





Den här tatueringen ska blir klar idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0