Valborg sög!!

Fy fan vilken värdelös valborg! den var så jävla seg o tråkig så jaa.. usch.
Vi gick ner till "barnens dag" och förväntade oss verkligen en dag för barnen.. ja vart då någonstans???? loppis, häst o vagn o fiskdamm de var allt. Iskallt var de ute oxå. Barnen fick fiska och sen åka häst o vagn, sen gick vi ner o matade ankorna lite o ja då började de självklart regna så då var de bara att gå hem.
Barnen spelade lite Kinect o sen gick dom ut o lekte i sandlådan, vi satte oss på bänken o tittade på.

Kasen tände dom ju inte förrän 21:45 vilket är så jävla dåligt! hur fan kan man tända brasan så jävla sent, finns ju inte en unge som kan titta på den då. Dessutom var den skit liten o ute på skön, nää usch så besviken jag blev! Barnen blev ju jätte ledsna och tyckte de var så tråkigt o flera gånger fick vi förklara situationen för dom. vi gick i alla fall ner mot kvällen o tittade lite o sen gick vi hem o då var de sängen som gällde. Barnen somnade direkt..


Under natten fick jag fruktansvär ont i livmodern, jag trodde verkligen jag skulle dö. Svetten rann o tårarna kom nästan, jag fick väcka ronny o be honom komma med Alvedon åt mej.. de gjorde så fruktansvärt ont så ja jde gick inte att sova. Dessutom hade vi en väldigt gnällig Joleene som verkligen inte kunde sova.. så ja denna natt blev de inte så mycke sova heller..


I dag är de söndag i morgon går man tillbax till de vanlig igen, Adrian ska till skolan o Michelle hemma.
Idag tänkte vi vara ute nästan hela dagen, Bonusbarnens "Pappa" kommer o hämtar dom lite senare under dagen..


Hoppas eran valborg har varit bättre..





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0