Svar till ett inlägg 2

okänd om Svar till ett inlägg:
nää tycker bara att det är konstigt att din dotter vid 1 års ålder vägde alldeles för lite. men just det, det var ju då viktigare att lägga pengarna på annat än att ha mat hemma


konstigt, för min dotter vägde precis som hon skulle när hon var 1 år =) så din info vet ja inte vart den kommer ifrån. Jag lägger alltid mina pengar på mina barn o ingenting annat.  Har alltid haft mat hemma, alltid haft kläder och alltid tak över huvudet. Om jag inte hade haft mat o sånt hemma så hade inte mina barn fått bo hos mej mer. Tänk på dej innan du öppnar din käft.  Jag ger alltid mina barn de dom behöver. Så snälla du skämmer bara ut dej själv.. försök o skaffa dej en annan hobby du

Som sagt du som är anonym, du är en jävla fegis. varför har du åsikter om du inte ens kan säga vem du är kan inte ens stå för dom!.. jävla fjant. De här är sista gången jag svarar på ditt inlägg, nästa gång tar jag bort dom.

Kommentarer
Postat av: linda

bra att du står upp för dig sj.... starkt... :D ha en skön helg...kram

2010-04-10 @ 12:53:02
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se
Postat av: Ellen

tack så mycket =)..anonyma är idioter i min värld


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0